برای ورود به کانال تلگرام ایران پاپ کلیک کنید
دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ های پاپ،آهنگ جدید،گلچین آهنگ های ایرانی پاپ به همراه متن آهنگ ها و کیفیت اصلی

ایران پاپ : دانلود آهنگ جدید

جامع ترین رسانه موسیقی ایران

حسین توکلی به نام عاشقانه بیا

  • ۳۲۸

عاشقانه بیا دانلود آهنگ جدید حسین توکلی
 دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام عاشقانه بیا از ایران پاپ
 Download New Music By Hossein Tavakoli Called Asheghane Bia
با متن + بخش آنلاین و دانلود مستقیم

متن آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا

دلربای من باش که جان از تو بگیرم بی تو قدمام جایی نمیرن

تو نگاه من باش که دنیا رو ببینم دنیا به من و چشم تو خیرست

عاشقانه بیا جانان من تو بمان دلبرانه بیا باران من تو بخوان

بی بهانه بیا دنیای من تو بمان تازه کن جانم بر جان من تو بمان

عاشقانه بیا جانان من تو بمان دلبرانه بیا باران من تو بخوان

بی بهانه بیا دنیای من تو بمان تازه کن جانم بر جان من تو بمان

 ♫♫♫♫  ایران پاپ  ♫♫♫♫

آرام دلم باش که طوفانیه حالم جانم با تو چه خوبه حالم

دیوانه ی من باش که مجنون تو باشم تو باش که من زنده بمانم

عاشقانه بیا جانان من تو بمان دلبرانه بیا باران من تو بخوان

بی بهانه بیا دنیای من تو بمان تازه کن جانم بر جان من تو بمان

__________________________________________________

پخش آنلاین آهنگ (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی

پست های مرتبط :

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با ما

  • ایمیل: info.iranpopahang@gmail.com
  • تلفن: 09145756597
  • اینستاگرام : iranpop1
  • تلگرام : iranpop1

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.