برای ورود به کانال تلگرام ایران پاپ کلیک کنید
دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ های پاپ،آهنگ جدید،گلچین آهنگ های ایرانی پاپ به همراه متن آهنگ ها و کیفیت اصلی

ایران پاپ : دانلود آهنگ جدید

جامع ترین رسانه موسیقی ایران

علیرضا روزگار به نام دارم کم میارم

  • ۱۶۸

زندگی جونم دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی
 دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام دارم کم میارماز ایران پاپ
 Download New Music By Alireza Roozegar
Called Zendegi Joonam

با متن + بخش آنلاین و دانلود مستقیم

متن آهنگ علیرضا  روزگار دارم کم میارم

دارم کم میارم من امشب تنم داره میسوزه تو تب کجایی ببینی کجایی ببینی کجایی ببینی

میدونم همین حسو داری تو هم مثل من بی قراری کنارم بشینی کنارم بشینی

دلم تنگه محتاج اینم یه لحظه حتی من ببینم دل آروم بگیره دل آروم بگیره

از این قسمت و از زمونه از این گریه های شبونه دلم دیگه سیره دلم دیگه سیره دلم دیگه سیره

دلتنگی یعنی حرفایی که تو تنهایی جای تو به آیینه گفتم

دلتنگی یعنی لبخندم مرده رو لبهام دارم از نفس میوفتم

دلتنگی یعنی حرفایی که تو تنهایی جای تو به آیینه گفتم

دلتنگی یعنی لبخندم مرده رو لبهام دارم از نفس میوفتم

 ♫♫♫♫  ایران پاپ  ♫♫♫♫

دلم تنگه نیستی ببینی از امروز یه مردو ببینی که گریه باهاشه که گریه باهاشه

یه مردم که که گریه باهاشه ببخش که گریه باهاشه که گریه باهاشه

دلتنگی یعنی حرفایی که تو تنهایی جای تو به آیینه گفتم

دلتنگی یعنی لبخندم مرده رو لبهام دارم از نفس میوفتم

دلتنگی یعنی حرفایی که تو تنهایی جای تو به آیینه گفتم

دلتنگی یعنی لبخندم مرده رو لبهام دارم از نفس میوفتم

__________________________________________________

پخش آنلاین آهنگ (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی

پست های مرتبط :

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با ما

  • ایمیل: info.iranpopahang@gmail.com
  • تلفن: 09145756597
  • اینستاگرام : iranpop1
  • تلگرام : iranpop1

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.