برای ورود به کانال تلگرام ایران پاپ کلیک کنید
دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ های پاپ،آهنگ جدید،گلچین آهنگ های ایرانی پاپ به همراه متن آهنگ ها و کیفیت اصلی

ایران پاپ : دانلود آهنگ جدید

جامع ترین رسانه موسیقی ایران

سینا شعبانخانی به نام ناراحتم

  • ۶۳۰

ناراحتم دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی
دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام ناراحتم از ایران پاپ
Download New Music By Sina Shabankhani Called Narahatam
با متن + بخش آنلاین و دانلود مستقیم

 متن آهنگ سینا شعبانخانی به نام ناراحتم

چند روزه بیخودی سرده باهام خیلی بی انصافی کرده باهام میدونه عاشقشم

چند روزه که به روش نمیارم میخوام ببینمش نمیذاره میدونه دلتنگشم

بهونه پشت بهونه همش آخه مگه من چی میخوام ازش فکر کنه به من یکم

فکر کنه به من یکم

ناراحتم آخه قهر نبودیم حتی یه ساعتم امکان نداشت بی خبر بزارتم اون بی تقصیره من بد عادتم

حالم بده چی به سر قلب من اومده هنوز حسم بهش همونقده چرا فکر جدایی به سرش زده

ناراحتم آخه قهر نبودیم حتی یه ساعتم امکان نداشت بی خبر بزارتم اون بی تقصیره من بد عادتم

حالم بده چی به سر قلب من اومده هنوز حسم بهش همونقده چرا فکر جدایی به سرش زده

 ♫♫♫♫  ایران پاپ  ♫♫♫♫

ما که بینمون این حرفا نبود حواس تو پرت هر جا نبود چی اومد به روز این رابطه

اصلا بگو از من چی یادته

من میدونم تهش رفتنیم به روت نمیارم اصلا اینم بذار نگاهت کنم یه دل سیر بعد همه دنیامو از من بگیر

ناراحتم آخه قهر نبودیم حتی یه ساعتم امکان نداشت بی خبر بزارتم اون بی تقصیره من بد عادتم

حالم بده چی به سر قلب من اومده هنوز حسم بهش همونقده چرا فکر جدایی به سرش زده

ناراحتم آخه قهر نبودیم حتی یه ساعتم امکان نداشت بی خبر بزارتم اون بی تقصیره من بد عادتم

حالم بده چی به سر قلب من اومده هنوز حسم بهش همونقده چرا فکر جدایی به سرش زده

___________________________________________________

پخش آنلاین آهنگ (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با ما

  • ایمیل: info.iranpopahang@gmail.com
  • تلفن: 09145756597
  • اینستاگرام : iranpop1
  • تلگرام : iranpop1

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.