برای ورود به کانال تلگرام ایران پاپ کلیک کنید
دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ های پاپ،آهنگ جدید،گلچین آهنگ های ایرانی پاپ به همراه متن آهنگ ها و کیفیت اصلی

ایران پاپ : دانلود آهنگ جدید

جامع ترین رسانه موسیقی ایران

پازل بند به نام مثه همیم

  • ۱۶۸۶

مثه همیم دانلود آهنگ جدید پازل بند
دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام مثه همیم از ایران پاپ
Download New Music By Puzzle Band Called Mese Hamim
با متن + بخش آنلاین و دانلود مستقیم

متن آهنگ پازل بند مثه همیم

خیلی حرفای نگفته بینمونه که الان حس میکنم جاشه

اینجوری بار اومدم اینکه یه مغرور باشمو حتی یکم عاشق

بی توقف جلو میرم توقع دارم از تو مث من باشی

دست من نیست که تو این شرایط بد دلم تو بهترین هاشی

تو مثه خود منی حرف دلتو نمیزنی کاریش نمیشه کرد ما هر دومون مثه همیم

تو مثه خود منی حرف دلتو نمیزنی من یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی

 ♫♫♫♫  ایران پاپ  ♫♫♫♫

با همه شلوغیم واسه تو وقت دارم میدونم گاهی که بده رفتارم

صدامو گوش کن من باهات فرق دارم

منو بالا میبری میترسم از بلندی حسم دیگه این لحظه مثه کوه میشم که داره میلرزه

تو مثه خود منی حرف دلتو نمیزنی کاریش نمیشه کرد ما هر دومون مثه همیم

تو مثه خود منی حرف دلتو نمیزنی من یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی

 ♫♫♫♫  ایران پاپ  ♫♫♫♫

تو مثه خود منی حرف دلتو نمیزنی کاریش نمیشه کرد ما هر دومون مثه همیم

تو مثه خود منی حرف دلتو نمیزنی من یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی

____________________________________________________

پخش آنلاین آهنگ (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با ما

  • ایمیل: info.iranpopahang@gmail.com
  • تلفن: 09145756597
  • اینستاگرام : iranpop1
  • تلگرام : iranpop1

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.