برای ورود به کانال تلگرام ایران پاپ کلیک کنید
دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ های پاپ،آهنگ جدید،گلچین آهنگ های ایرانی پاپ به همراه متن آهنگ ها و کیفیت اصلی

ایران پاپ : دانلود آهنگ جدید

جامع ترین رسانه موسیقی ایران

محمدرضا عشریه به نام تو دل برو

  • ۵۹۶

تو دل برو دانلود آهنگ جدید محمدرضا عشریه
دانلود آهنگ جدید محمدرضا عشریه به نام تو دل برو از ایران پاپ
Download New Music By Mohammad Reza Oshrieh Called Too Del Boro
با متن + بخش آنلاین و دانلود مستقیم

متن آهنگ محمدرضا عشریه تو دل برو

آخه قربونت برم تو رو چه به این کارا آخه عزیز دلم بهم بگو این کارا تا کی

چی بهت میدن ناز میکتی واسه ما هی تو دل برویی از سر و روت میباره

آخه تو دل برو با نگاهت وایمیسته قلبم میخوام تو رو که خودمو وابسته کردم

بابا دوست دارم ببین خودمو خسته کردم کی مثل من لیلی به لالات میذاره

قربون صدقت میرم آخه دوست داشتنی جذاب بی محلی کنی میشم افسرده و خیلی بی تاب

بمونی همیشه پیشم که نشم کلافه و بی خواب

نفس تو نفسمه نفسم بند نفسات دنیا بی تو قفسمه همه ی زندگیم چشاته

با صدات آروم میشم چه مسکنی توی صداته

 ♫♫♫♫  ایران پاپ  ♫♫♫♫

خدا قبول کنه عاشقت شدمو کر همیم هستی عیت خودمو

سوپرایز میشم همیشه تولدمو آخه دورت بگردم عزیز دلم

تویی دوای دلم عزیز دلم اگه یهه روز نباشی مریضه دلم

قربون صدقت میرم آخه دوست داشتنی جذاب بی محلی کنی میشم افسرده و خیلی بی تاب

بمونی همیشه پیشم که نشم کلافه و بی خواب

نفس تو نفسمه نفسم بند نفسات دنیا بی تو قفسمه همه ی زندگیم چشاته

با صدات آروم میشم چه مسکنی توی صداته

__________________________________________________

پخش آنلاین آهنگ (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با ما

  • ایمیل: info.iranpopahang@gmail.com
  • تلفن: 09145756597
  • اینستاگرام : iranpop1
  • تلگرام : iranpop1

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.