برای ورود به کانال تلگرام ایران پاپ کلیک کنید
دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ های پاپ،آهنگ جدید،گلچین آهنگ های ایرانی پاپ به همراه متن آهنگ ها و کیفیت اصلی

ایران پاپ : دانلود آهنگ جدید

جامع ترین رسانه موسیقی ایران

احمد سلو به نام میترسیدم

  • ۱۵۲

میترسیدم دانلود آهنگ جدید احمد سلو
دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام میترسیدم از ایران پاپ
Download New Music By Ahmad Solo Called Mitarsidam
با متن + بخش آنلاین و دانلود مستقیم

متن آهنگ احمد سلو میترسیدم

ترس تو وجودم رخنه کرده بود اصلا میدیدم این روزا رو همون اول

که میگیره چشمات جونمو از من

ترس آخرش رو قلبم زخمشو زد جونم به لب رسید وقتی میرفت

هر چی صداش میکردم بر نمیگشت بر نمیگشت

میترسیدم نباشی بارون بگیره میترسیدم یه روزی پاییز بیاد و من نبینمت میترسیدم

میبینی آخرش سرم اومد از هر چی که میترسیدم

میترسیدم نباشی بارون بگیره میترسیدم یه روزی پاییز بیاد و من نبینمت میترسیدم

میبینی آخرش سرم اومد از هر چی که میترسیدم

 ♫♫♫♫  ایران پاپ  ♫♫♫♫

تو همه آبروم بودی هدر دادن تو رو من از این پاییز و بارونش طلب دارم تو رو

من از آخرای جاده خبر دارم نرو آخه کی مثل من میتونست بلد باشه تو رو

میترسیدم همیشه سر تو من میجنگیدم هر کی بود مثل من عاشقت میشد میترسیدم

قبل تو هر عاشقی که میدیدم میرنجیدم

میترسیدم نباشی بارون بگیره میترسیدم یه روزی پاییز بیاد و من نبینمت میترسیدم

میبینی آخرش سرم اومد از هر چی که میترسیدم

___________________________________________________

پخش آنلاین آهنگ (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با ما

  • ایمیل: info.iranpopahang@gmail.com
  • تلفن: 09145756597
  • اینستاگرام : iranpop1
  • تلگرام : iranpop1

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.