برای ورود به کانال تلگرام ایران پاپ کلیک کنید
دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ های پاپ،آهنگ جدید،گلچین آهنگ های ایرانی پاپ به همراه متن آهنگ ها و کیفیت اصلی

ایران پاپ : دانلود آهنگ جدید

جامع ترین رسانه موسیقی ایران

امو بند به نام دلم میره برات

  • ۱۵۹

دلم میره برات دانلود آهنگ جدید امو بند
 دانلود آهنگ جدید امو بند به نام دلم میره برات از ایران پاپ
 Download New Music By Emo Band Called Delam Mire Barat 

با متن + بخش آنلاین و دانلود مستقیم

متن آهنگ امو بند دلم میره برات

نمیگی اینجوری که دل میبری ازم آخه چطور وابسته نشم با این همه خوبیم مگه کس دیگه ایم میاد به چشم

نمیگی وقتی میخوایی از پیشم بری چجوری دل بکنم ازت حتی اگه بد بشی باهام جای تو تو قلبمه فقط

از علاقم به تو کم نمیشه بیا آرامش خونم باش یکمی دیوونم باش دلتو بده جونمو میدم جاش

حتی اگه همیشه تو رو ببینمت هی بازم دلم تنگ میشه برات یهویی میشم وقتی که تو بیاری اسممو رو لبات

عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگاهت که وقتی خیره میشم بهت یهویی دلم میره برات

منمو یه دل رفته به باد که هیچکی رو جز تو نمیخواد حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد

عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگاهت که وقتی خیره میشم بهت یهویی دلم میره برات

منمو یه دل رفته به باد که هیچکی رو جز تو نمیخواد حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد

__________________________________________________

پخش آنلاین آهنگ (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)

پست های مرتبط :

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با ما

  • ایمیل: info.iranpopahang@gmail.com
  • تلفن: 09145756597
  • اینستاگرام : iranpop1
  • تلگرام : iranpop1

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.