برای ورود به کانال تلگرام ایران پاپ کلیک کنید
دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ های پاپ،آهنگ جدید،گلچین آهنگ های ایرانی پاپ به همراه متن آهنگ ها و کیفیت اصلی

ایران پاپ : دانلود آهنگ جدید

جامع ترین رسانه موسیقی ایران

علیرضا طلیسچی به نام بام نبود کسی

  • ۱۲۳۹

بام نبود کسی دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام  بام نبود کسی از ایران پاپ
Download New Music By Alireza Talischi Called Bam Nabod Kasi
با متن + بخش آنلاین و دانلود مستقیم

متن آهنگ علیرضا طلیسچی بام نبود کسی

من یه مو نذاشتم از سر تو کم بشه قبل تو نذاشتم هیچ کسی عاشقم بشه

من گذاشتم عشقت حسرت دلم بشه اما تهش دو سه تا یادگاری موند ازت

بعد تو دلمو دیگه خوش کنم به چیت لک زده دلم برای حرفای دلیت

بعد من نذار کسی بیاد تو زندگیت من فقط دلم به دیدنت خوشه فقط

بام نبود کسی تا وقتی بام بودی در میومد اشکت اگه جام بودی

این دلم یه ذره میشه واسه عطر و بوت کاشکی دست نذاشته باشه یکی دیگه روت

یکی دیگه روت

 ♫♫♫♫  ایران پاپ  ♫♫♫♫

لطف کن هر چی پیشت دارمو پست کن یا برو یا قلبتو درست کن کی منو عاشق کنه جز تو

به جز تو

رفتی از منو قلبم دلت سیر شد با یه حس تازه درگیر شد من تو رو خواستم ولی دیر شد

ولی دیر شد

بام نبود کسی تا وقتی بام بودی در میومد اشکت اگه جام بودی

این دلم یه ذره میشه واسه عطر و بوت کاشکی دست نذاشته باشه یکی دیگه روت

یکی دیگه روت

__________________________________________________

پخش آنلاین آهنگ (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با ما

  • ایمیل: info.iranpopahang@gmail.com
  • تلفن: 09145756597
  • اینستاگرام : iranpop1
  • تلگرام : iranpop1

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.