برای ورود به کانال تلگرام ایران پاپ کلیک کنید
دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ های پاپ،آهنگ جدید،گلچین آهنگ های ایرانی پاپ به همراه متن آهنگ ها و کیفیت اصلی

ایران پاپ : دانلود آهنگ جدید

جامع ترین رسانه موسیقی ایران

مهدی احمدوند به نام خیال

  • ۱۴۶

خیال دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند
دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام خیال از ایران پاپ
Download New Music By Mehdi Ahmadvand Called Khial
با متن + بخش آنلاین و دانلود مستقیم

متن آهنگ مهدی احمدوند خیال

تنگه دلم برات دست منو بگیر لعنت به این دل تنگ بهونه گیر
دست منو بگیر از این همه خیال ببر یه جای خوب یه جا مث شمال
تنگه دلم برات تو این پیاده رو قدم که میزنم تصور میکنم تورو
با من قدم بزن تا آخرای شب دیوونه میکنه منو این ماجرا یه شب
بیا تمومش کن این دیوونگیارو از عشق خبر واسه ی دیوونه بیارو
همین یه بارو غمت رو از قلب من درارو خیالت این چند وقته دلم رو از پا در آورد
بیا و رویا و آرزوهامو واقعی کن بیا دوباره بیا برای من عاشقی کن

 ♫♫♫♫  ایران پاپ  ♫♫♫♫
تنگه دلم برات برای بودنت این شکای لعنتی تورو از من ربودنت
تنگه دلم برات قسم به جون تو ای کاش اسم من بیوفته ته فنجون تو
بیا تمومش کن این دیوونگیارو از عشق خبر واسه ی دیوونه بیارو
همین یه بارو غمت رو از قلب من درارو خیالت این چند وقته دلم رو از پا در آورد

___________________________________________________

پخش آنلاین آهنگ (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)

پست های مرتبط :

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با ما

  • ایمیل: info.iranpopahang@gmail.com
  • تلفن: 09145756597
  • اینستاگرام : iranpop1
  • تلگرام : iranpop1

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.