برای ورود به کانال تلگرام ایران پاپ کلیک کنید
دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ های پاپ،آهنگ جدید،گلچین آهنگ های ایرانی پاپ به همراه متن آهنگ ها و کیفیت اصلی

ایران پاپ : دانلود آهنگ جدید

جامع ترین رسانه موسیقی ایران

پازل بند به نام دنیام شدی رفت

  • ۲۰۴

دنیام شدی رفت دانلود آهنگ جدید پازل بند
دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام دنیام شدی رفت از ایران پاپ
Download New Music By Puzzle Band Called Donyam Shodi Raft

با متن + بخش آنلاین و دانلود مستقیم

متن آهنگ پازل بند دنیام شدی رفت

حتی فکرشم نکن یروزی جا بزنم مینویسم امضاء میکنم میمونم

عاشقی سخته خودم میدونم تو کاریت نباشه بیا سرتو بذار رو شونم

از خودم کم میکنم که بهت اضافه شه تو نباشی هر چی که میخواد بشه اصلا بذار بشه

در میاد تو روی هر کی که بخواد یجوری با تو بد بشه

هی دنیام شدی رفت واسه قلب من بمون تا رو به راه شم

آب و جارو کن منو که سر به راه شم خوش به حال من اگه مال تو باشم

هی دنیام شدی رفت واسه قلب من بمون تا رو به راه شم

آب و جارو کن منو که سر به راه شم خوش به حال من اگه مال تو باشم

هی دنیام شدی رفت

 ♫♫♫♫  ایران پاپ  ♫♫♫♫

خنده هات وقتی بدم آب رو آتیشه وقتی باشی آسمون رو میشه

عشق با حکم تو آسون میشه وقتی هم دستمی این بازی تهش صد هیچه

هی دنیام شدی رفت واسه قلب من بمون تا رو به راه شم

آب و جارو کن منو که سر به راه شم خوش به حال من اگه مال تو باشم

هی دنیام شدی رفت واسه قلب من بمون تا رو به راه شم

آب و جارو کن منو که سر به راه شم خوش به حال من اگه مال تو باشم هی

دنیام شدی رفت

____________________________________________________

پخش آنلاین آهنگ (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی

پست های مرتبط :

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با ما

  • ایمیل: info.iranpopahang@gmail.com
  • تلفن: 09145756597
  • اینستاگرام : iranpop1
  • تلگرام : iranpop1

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.