برای ورود به کانال تلگرام ایران پاپ کلیک کنید
دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ های پاپ،آهنگ جدید،گلچین آهنگ های ایرانی پاپ به همراه متن آهنگ ها و کیفیت اصلی

ایران پاپ : دانلود آهنگ جدید

جامع ترین رسانه موسیقی ایران

پویا بیاتی به نام مجبورم

  • ۲۰۷

مجبورم دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی
دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مجبورم از ایران پاپ
Download New Music By Pouya Bayati Called Majbooram
با متن + بخش آنلاین و دانلود مستقیم

متن آهنگ پویا بیاتی مجبورم

خودش نخواست بمونه همراهم باشه

خودش نخواست قلبای ما باهم باشه

دوستم نداشت گذشت از این دل وامونده

تنهام گذاشت صداش تو گوشم جا مونده

من این دردا رو غصه ی فردا رو پای چی بنویسم

من از دلتنگی بعد هر آهنگی تو گریه هام خیسم

مجبورم بسوزم با غم این دل خسته

مجبورم بسازم با این قلب شکسته

مجبورم حرمت عشق زبونمو بسته

مجبورم تو دل بریزم بروم نیارم 

مجبورمپا رو شیشه ی دلم بزارم

مجبورم آخه ازش خاطره ها دارم

 ♫♫♫♫  ایران پاپ  ♫♫♫♫

خودش نخواست بمونه همراهم باشه

خودش نخواست قلبای ما باهم باشه

دوستم نداشت گذشت از این دل وامونده

تنهام گذاشت صداش تو گوشم جا مونده

من این دردا رو غصه ی فردا رو پای چی بنویسم

من از دلتنگی بعد هر آهنگی تو گریه هام خیسم

مجبورم بسوزم با غم این دل خسته

مجبورم بسازم با این قلب شکسته

مجبورم حرمت عشق زبونمو بسته

مجبورم تو دل بریزم بروم نیارم 

مجبورمپا رو شیشه ی دلم بزارم

مجبورم آخه ازش خاطره ها دارم

__________________________________________________

پخش آنلاین آهنگ (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با ما

  • ایمیل: info.iranpopahang@gmail.com
  • تلفن: 09145756597
  • اینستاگرام : iranpop1
  • تلگرام : iranpop1

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم.